Friday, July 5, 2013

ip دستی در اتصال به vpn

ip دستی در اتصال به vpn


ip دستی در اتصال به vpn
با سلام
من می خوام از طریق تونل vpn از سرویس اینترنت شرکت استفاده کنم،
دو تا ip به من دادن که یکش رو باید روی کارت شبکه تنظیم کنم و دیگری مال سرور vpn هست بانضمام نام کاربری و رمز عبور.
در ویندوز به راحتی ip کانکشن رو روی static یا همون به قولی خودمون دستی ست می کم و آی پی کارت شبک رو میدم! بعد با استفاده از نرم افزار IBSManager آی پی سرور و نام کاربری و رمز رو هم وارد می کنم و به شبکه وصل میشم. در ضمن اتصال در شبکه از مودم dsl انجام می گیره!
حالا می خولاستم بدونم توی لینوکس چطور این کارو انجام بدم؟
تا الآن فقط تونستم VPN رو فعال کنم. اتصال به اینترنت صورت نگرفته. (PPTp هم باید باشه)
استفاده از شبکه خصوصی مجازی (به انگلیسی: Virtual Private Network، به اختصار VPN)، این روزها روشی برای دور زدن سانسور اینترنتی و فیلترینگ در ایران است. VPN شبکهای است که اطلاعات در آن از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت جابهجا میشود، اما در عین حال با استفاده از الگوریتمهای رمزنگاری و با تصدیق هویت، این ارتباط همچنان اختصاصی باقی میماند. در این یادداشت با نحوه راهاندازی VPN در ویندوز ۷ و ۸ آشنا خواهید شد.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



Get vpn with pptp/l2tp/openvpn

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.